Nordic sport erbjuder 20% rabatt på spjut

Nordic Sport har en lång tradition av att tillverka spjut av världsklass som används av kastare världen över. Nordic Sport är vår samarbetspartner och ställer spjut till förfogande under vår utbildningsdag. Om man som deltagare vill passa på att köpa sig ett eget spjut så ger Nordic sport 20% rabatt på sina spjut till spjutskoledeltagare. Passa på och köp dig ett eget kvalitetsspjut. Titta närmare på Nordic Sports sortiment av spjut genom att klicka på Nordic Sports logotype till höger i bilden så kan du se hela Nordics sortiment och priser. På dessa priser har du som spjutskoledeltagare 20% rabatt. Om du lägger din beställning senast före söndagen den 29 maj bjuder Nordic sport dessutom på fraktkostnaden och du får spjutet under dina dagar på spjutskolan. Beställning mellan den 29 maj tom senast söndag den 12 juni går också bra till 20% rabatt, men då tillkommer en fraktkostnad på ca. 150-350 kr beroende på spjutlängd och vart i landet spjutet ska levereras. Observera att dessa erbjudanden endast gäller för privatpersoner dvs ungdomar som deltar på spjutskolan och ej för föreningar. Beställningen gör du genom att fylla i formuläret under fliken kontakt där du anger spjutmodell, vikt, antal spjut samt faktureringsadress och ev. leveransadress.