Spjutskolan 2015

Då var den första spjutskolan genomförd och det härliga gänget samlat på ett gruppfoto. Det var en intensiv och givande dag med mycket teknikträning och fysisk träning för alla deltagarna. Trots att vädrets makter inte riktigt var med oss så var det ett väldigt engagerat gäng med deltagare som gjorde dagen både givande och rolig. Vi hoppas att alla fått med sig kunskap, tips och inspiration till att fortsätta att utvecklas i sitt spjutkastande. Vi planerar redan nu att upprepa detta utbildningstillfälle under 2016. I dagsläget planerar vi att utöka utbildningen till en helg dvs två dagar. Vi kommer att återkomma på den tidiga våren med datum och exakt hur det kommer att se ut. Under fliken instruktionsfilmer kommer det successivt under hösten att läggas upp lite mer filmklipp så håll utkik efter dem. Vi vill avslutningsvis tacka alla deltagare som gemensamt med ledarna gjorde dagen lyckad.